top of page
Vyhledat

První ročník se blíží ke konci

Teď mě napadá, že jsem sem ještě zapomněla napsat o prosinci. Takže to sem napíšu teď a vezmu s tím i ten zbytek.


Ten nešťastný měsíc listopad konečně utekl a nastal prosinec. A kdo má narozeniny v prosinci? Já! V ten den, tedy 3. prosince, jsem seděla u snídaně, když tu najednou přiletěla sova a přinesla mi obálku. Když jsem ji roztrhla, bylo tam přání k narozeninám a obrázek. Bylo to od Ashleyho a Daniela. Ten obrázek jsem

pak nosila celou dobu u sebe.

Taky byly Vánoce. Dostala jsem dárek od rodičů, od Ashleyho a Daniela, od Nat, od kolejních a od Lil. Nemám na co si stěžovat. *vysmátý smajlík*


No, ale nejdůležitější byl asi Silvestr. Zájemci o účast na oslavě se sešli v takové místnosti a tam ta oslava vypukla. Daniel ani Ashley tam nebyli, takže jsem oslavu strávila s Jessiem. Nikdy bych si nemyslela, že je to tolik chápavý a inteligentní kluk... No a vida! Je...

V lednu, v únoru ani v třech dalších měsících se nedělo nic.

Ale červen, ten se mi líbí asi ze všech měsíců nejradši. Z jednoho prostého důvodu. Ne, není to proto, že končí škola. Je to proto, že se skládají zkoušky. A zkoušky, které mě čekaly, byly úplně první...

Na všechny jsem se důkladně připravila, takže na rozdíl od většiny ostatních spolužáků jsme na ně šla s klidem. A měla jsem důvod. Vždyť jsem všechno uměla dokonale. Jojo, přináší mi dost velké potěšení, když můžu ostatní kolem dostat svýma vědomostma. Už jsem taková...

No, nicméně, poslední zkouškou, kterou jsem ten rok skládala byla tuším zkouška z Dějin magie. Neměl nás na ni ale pan profesor Grath, který nás učil, ale pan profesor Archer, který nás učil Lektvary a Létání. Ta zkouška byla v pohodě. Teda, pro mě jsou všechny zkoušky v pohodě. Na úplném závěru roku byla opět hostina a vyhlášení vítěze školního poháru. Už ani nevím, kdo zvítězil, ale asi Nebelvír. My rozhodně ne... Další den jsem si sebrala kufry a spolu s ostatními vyrazila vlakem zpět do Londýna.

A tímhle skončil první rok mého studia na Škole čar a kouzel v Bradavicích.

Jade

14 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Ethan a Av

Naše kolej přišla o jedny z nejdůležitějších studentů. Prý vlezli do Havraspáru a tam je chytila Faye, která je nabonzovala, načež se je ředitel rozhodl bez milosti vyhodit. Ano, tušíš správně, jde o

Konec?

Školní rok se pořádně rozjel. Už jsem uvařila několik lektvarů, naučila se nějaká kouzla a přeměny, prolezla hrad a napsala eseje. Celkově to rychle utíkalo, takže mě ani moc nepřekvapilo, když tu naj

Moudrý klobouk

Pár dní po tom, co jsem si koupila hůlku, skončily prázdniny. A přišel čas odjezdu do Bradavic. Nemohla jsem se dočkat, takže jsem toho v noci moc nenaspala a ráno vstala zase moc brzo... Přesto jsem

bottom of page