top of page
Vyhledat

Ethan a Av

Naše kolej přišla o jedny z nejdůležitějších studentů. Prý vlezli do Havraspáru a tam je chytila Faye, která je nabonzovala, načež se je ředitel rozhodl bez milosti vyhodit. Ano, tušíš správně, jde o Ethana a Av.


Já se o téhle události dozvěděla až druhý den ráno, kdy si mě Lucas odchytil na snídani a podal mi propisku a sešit a řekl mi, že se tam mám podepsat. Když jsem se ho zeptala, co to je, řekl, že to mám otevřít a zjistím to. Takže jsem to otevřela a zjistila. Byla to petice na to, aby směli Av s Ethanem dál studovat.

Pak mi Lucas řekl, že až budu na koleji a někdo tam přijde, mám mu vyřídit, že tam má zůstat a Lucas prý dorazí. Slezla se tam většina lidí ze Zmijozelu a více než hodinu jsme prostě seděli a nedělali nic. Ani nikdo nepromluvil. Lucas však nešel, takže Daniel nebo Ashley, ale asi spíše Daniel, navrhl, že bychom ho mohli jít hledat. A taky, že jsme šli. Všichni najednou jsme se zvedli a vyrazili.


Lucase jsme objevili ve společné společenské místnosti, kde byl zbytek hradu a ti všichni se podepisovali za Ethana a Av. Když se všichni podepsali, všichni odešli po svém.


Rozhlasem bylo vyhlášeno, že se Av a Ethan mají dostavit do Vstupní síně. Já jsem se s nima chtěla jít rozloučit, ale když jsem tam dorazila, stáli tam úplně všichni, kteří se rozhodli těm dvěma pomoct a na schodech stál ředitel.


Listoval tím sešitem a sem tam se na nás podíval. Zdálo se ale, že s ředitelem nejde hnout. Takže se pár lidí rozhodlo, že ho zkusí přesvědčit aspoň slovy.


Nakonec tedy rozhodl, že je vyhodí jen na jeden rok a pak se budou moct vrátit.


I přesto ale odejdou... Tohle se mi teda nelíbilo a nebyla jsem jediná.


Poté se Giancarlo vydal po schodech nahoru a cestou něco pošeptal Av.


A pak se rozhlasu ozvalo něco ve stylu:

"Mami, přijď k astronomické věži. Žebřík mi přizabil bratra."


Všichni jsme ztuhli. Lucas, Hugo, Finn a Ciara tam okamžitě letěli a já s Vic jsme za chvíli běžely za nima.


Když jsme dorazily na místo, první, co jsme viděly, byl Carly, kterej ležel na zemi s rozbitou hlavou a opakoval slovo:

"Avaline."


Avaline i Ethan tedy dorazili a Av se zhroutila.

Ošetřovatelky se nás snažily vyhnat, ale podařilo se jim vyhnat jen někoho. Mě ne.


Nakonec Giancarlo i Av skončili na ošetřovně.


Další den už se tam neukázal ani jeden. A to jak Giancarlo, tak Av i Ethan.


Gianni byl na ošetřovně a Av s Ethanem byli... Pryč...


Jade

10 zobrazení

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

První ročník se blíží ke konci

Teď mě napadá, že jsem sem ještě zapomněla napsat o prosinci. Takže to sem napíšu teď a vezmu s tím i ten zbytek. Ten nešťastný měsíc listopad konečně utekl a nastal prosinec. A kdo má narozeniny v pr

Konec?

Školní rok se pořádně rozjel. Už jsem uvařila několik lektvarů, naučila se nějaká kouzla a přeměny, prolezla hrad a napsala eseje. Celkově to rychle utíkalo, takže mě ani moc nepřekvapilo, když tu naj

Moudrý klobouk

Pár dní po tom, co jsem si koupila hůlku, skončily prázdniny. A přišel čas odjezdu do Bradavic. Nemohla jsem se dočkat, takže jsem toho v noci moc nenaspala a ráno vstala zase moc brzo... Přesto jsem

bottom of page